FAQ - Ofte stilte spørsmål

Hvilke betalingsmetoder aksepteres?

Postergalleriet aksepterer Vipps og Klarna som betalingsmetoder.

Hvordan fungerer betaling med Vipps hos Postergalleriet?

Når du velger Vipps i kassen, sendes du til Vipps-appen der du godkjenner betalingen. Beløpet trekkes direkte fra kontoen din, og kjøpet blir registrert med en gang.

Du får betalingsbekreftelse i Vipps-appen, og vi sender ordrebekreftelse på e-post.

👉 For å sjekke betalingen:

  • Åpne Vipps-appen
  • Gå til "Aktivitet"
  • Trykk på transaksjonen for
    detaljer og kvittering

Merk: Vipps og banken din håndterer selve betalingen. Postergalleriet har ikke tilgang til kontoinformasjon og kan ikke endre på betalingen.

Ved spørsmål om Vipps-betalingen, kontakt Vipps kundeservice på vipps.no/kundeservice eller ring 22 48 28 00.

Hvordan fungerer betaling med Klarna hos Postergalleriet?

Når du velger Klarna som betalingsmetode i kassen, opprettes fakturaen automatisk og sendes til deg på e-post. Dette skjer vanligvis kort tid etter kjøpet. Husk å sjekke søppelpost hvis du ikke finner den.

Du trenger ikke å ha en Klarna-konto fra før – Klarna lager en profil basert på e-post eller telefonnummeret du oppga ved kjøpet.

👉 For å få oversikt over dine kjøp og fakturaer:

  1. Gå til www.klarna.no
  2. Klikk på "Logg inn"
  3. Skriv inn telefonnummeret ditt og
    logg inn med engangskode

Viktig: Klarna håndterer betaling og faktura, ikke Postergalleriet. Vi har ikke tilgang til fakturaen din og kan heller ikke gjøre endringer på den.

Ved spørsmål, kontakt Klarna kundeservice på klarna.no/kundeservice eller ring 21 01 89 91.

Hva er leveringstiden?

Under normale omstendigheter er leveringstiden mellom 2-5 virkedager.

Hvor mye tar dere i frakt?

Fast pris på frakt er kr 99,- uavhengig av pakkens størrelse og vekt. Ved kjøp over kr 999,- er frakt gratis.

Hvor blir varene levert?

Fysiske varer sendes med Post Nord, og vil i utgangspunktet bli levert til pakkeautomat / hentested. Hvis nærmeste pakkeautomat er mer enn 5000 m unna din adressse, leveres pakken til nærmeste hentested.

Tilbyr dere internasjonal frakt?

Nei, dessverre, Postergalleriet sender kun til kunder med adresse i Norge.

Hva er returpolicyen?

Vi har 100% fornøydgaranti og kunder har rett til å returnere produkter innen 14 dager etter mottak, forutsatt at varene er i original stand. For mer informasjon, se returpolicyen på nettstedet.

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

Kundeservice kan kontaktes via e-post på kundeservice@postergalleriet.no eller gjennom kontaktskjemaet på nettsiden.