FAQ - Ofte stilte spørsmål
Hvilke betalingsmetoder aksepteres?
Postergalleriet aksepterer Vipps og Klarna som betalingsmetoder.
Hvordan fungerer betaling med Vipps hos Postergalleriet?
Når du velger Vipps i kassen, sendes du til Vipps-appen der du godkjenner betalingen. Beløpet trekkes direkte fra kontoen din, og kjøpet blir registrert med en gang.
Du får betalingsbekreftelse i Vipps-appen, og vi sender ordrebekreftelse på e-post.
👉 For å sjekke betalingen:
- Åpne Vipps-appen
- Gå til "Aktivitet"
- Trykk på transaksjonen for
detaljer og kvittering
Merk: Vipps og banken din håndterer selve betalingen. Postergalleriet har ikke tilgang til kontoinformasjon og kan ikke endre på betalingen.
Ved spørsmål om Vipps-betalingen, kontakt Vipps kundeservice på vipps.no/kundeservice eller ring 22 48 28 00.
Hvordan fungerer betaling med Klarna hos Postergalleriet?
Når du velger Klarna som betalingsmetode i kassen, opprettes fakturaen automatisk og sendes til deg på e-post. Dette skjer vanligvis kort tid etter kjøpet. Husk å sjekke søppelpost hvis du ikke finner den.
Du trenger ikke å ha en Klarna-konto fra før – Klarna lager en profil basert på e-post eller telefonnummeret du oppga ved kjøpet.
👉 For å få oversikt over dine kjøp og fakturaer:
- Gå til www.klarna.no
- Klikk på "Logg inn"
- Skriv inn telefonnummeret ditt og
logg inn med engangskode
Viktig: Klarna håndterer betaling og faktura, ikke Postergalleriet. Vi har ikke tilgang til fakturaen din og kan heller ikke gjøre endringer på den.
Ved spørsmål, kontakt Klarna kundeservice på klarna.no/kundeservice eller ring 21 01 89 91.
Hva er leveringstiden?
Under normale omstendigheter er leveringstiden mellom 2-5 virkedager.
Hvor mye tar dere i frakt?
Fast pris på frakt er kr 99,- uavhengig av pakkens størrelse og vekt. Ved kjøp over kr 999,- er frakt gratis.
Hvor blir varene levert?
Fysiske varer sendes med Post Nord, og vil i utgangspunktet bli levert til pakkeautomat / hentested. Hvis nærmeste pakkeautomat er mer enn 5000 m unna din adressse, leveres pakken til nærmeste hentested.
Tilbyr dere internasjonal frakt?
Nei, dessverre, Postergalleriet sender kun til kunder med adresse i Norge.
Hva er returpolicyen?
Vi har 100% fornøydgaranti og kunder har rett til å returnere produkter innen 14 dager etter mottak, forutsatt at varene er i original stand. For mer informasjon, se returpolicyen på nettstedet.
Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Kundeservice kan kontaktes via e-post på kundeservice@postergalleriet.no eller gjennom kontaktskjemaet på nettsiden.